Meiko.
Opvallen op de Horecava. Met een indrukwekkend en duurzaam standontwerp.
De klant
Meiko fabriceert schoonmaakapparatuur voor de horeca. Zo produceren ze vaat- en desinfectie technologie, zoals vaatwasmachine’s en afwasmachines; eigenlijk alles op het gebied van het ontzorgen.


De vraag
Meiko heeft als doelstelling om op de Horecava de bestaande klanten fysiek te ontmoeten, maar daarnaast vooral veel traffic en nieuwe leads te genereren. Door bezoekers de machines te laten ervaren, ze te laten voelen en ruiken, wil Meiko dichterbij de klanten komen.
Het idee
“De nummer 1 in schoonmaak” Dit is hoe Meiko zich positioneert. Samen met Meiko zijn we op de volgende invullingen gekomen. Door te focussen op kampioenen werd een winnaarsmentaliteit gecreëerd. Een enorme videowall met Nederlandse kampioenen op meerdere terreinen. Een Formule 1 racewagen stond midden in de stand waarin bezoekers een wedstrijd aan konden gaan. Een cocktailbar maakte de ervaring compleet.

Het resultaat
Meiko was enorm tevreden met de geboekte resultaten. Ze hebben een erg succesvolle beurs gehad. Zo hebben ze meerdere leads gegenereert en kijken ze met plezier uit naar volgend jaar.

Michiel van Pauwvliet
Creative Director
Ben je op zoek naar een uniek beursconcept?
Ik denk graag met je mee.