Wärtsilä

Onderdompelen in de Europort

De klant

Wärtsilä is een wereldleider in slimme technologieën voor de maritieme markten. Door de nadruk te leggen op duurzame innovatie, totale efficiëntie en data-analyse, maximaliseert Wärtsilä de milieu- en economische prestaties van de schepen en energiecentrales van zijn klanten.

De vraag

Wärtsilä kwam naar ons met de vraag om haar producten – o.a. een brug console – op een zo open mogelijke stand te kunnen presenteren. Daarnaast moest de stand een functionele plek voor het ontmoeten van klanten vormen.

Michiel van Pauwvliet

Creative Director

Ben je op zoek naar een uniek beursconcept?

Ik denk graag met je mee.

030 29 66 333

of stuur een mail

Het idee

Op basis van de corporate messaging hebben wij de stand zo open mogelijk gelaten, waarbij de nadruk lag op de producten die gezien moesten worden.

De stand moest bovendien een goede ontvangst ruimte zijn voor de prospects en klanten. 

Het resultaat

Wärtsilä heeft een bijzonder geslaagde beursgang gehad. Met veel bezoekers en nieuwe leads als resultaat.  

Onze mooiste projecten

Beelden zeggen meer dan woorden. Bekijk hier met eigen ogen enkele van onze mooiste projecten.