MyParcel.

A physical introduction to the new brand style of the MyParcel parcel service. We unpack the new style on the online trade days!

The client

MyParcel is a package shipping service. An innovative company from Hoofddorp. Packages are sent and delivered in a simple way and with a few clicks. Digital and via a webshop is how they mainly relate to the target group.

The question

MyParcel wants to ‘unpack’ the new brand style with us and present it to the general public. The main objective for participating in the online trade days is to meet existing relations and create more leads.

The idea

Together with MyParcel we have come up with an innovative concept. Natural displays with plants and almost the entire stand of cardboard boxes. A wheelchair-friendly stand that was accessible to every visitor. So literally and figuratively accessible. Large LED screens provide a grand appearance and desks on all sides for direct contact with our hosts.

 

The result

The Webwinkel Vakdagen have been seen as very positive for MyParcel. Almost all objectives have been achieved: More visitors and more leads than was previously hoped for.

We can achieve your goals too!

Challenge us and we will come up with a customized plan.

More projects.

Snippe projecten

Snippe projecten

Snippe projecten.The clientSnippe projects is a tasteful property developer with striking projects. They develop homes that they themselves would like to live in.The questionSnippe projects had the goal to meet existing and new relations and to introduce 2 new real...

Lees meer
Snippe projecten

Snippe projecten

Snippe projecten.De klantSnippe projecten is een smaakmakende projectontwikkelaar met opvallende projecten. Zij ontwikkelen woningen waar zij zelf ook graag in zouden willen wonen.De vraagSnippe projecten had als doel om bestaande en nieuwe relaties te ontmoeten en 2...

Lees meer

MyParcel.

Een fysieke introductie van de nieuwe huisstijl van de pakketservice MyParcel. Op de webwinkel vakdagen pakken we de nieuwe stijl uit!

De klant

MyParcel is een pakket-verzendservice. Een vernieuwend bedrijf uit Hoofddorp. Op een eenvoudige manier en met een paar  klikken worden pakketten verzonden en bezorgd. Digitaal en via een webshop is hoe zij zich voornamelijk met de doelgroep verhouden.

De vraag

MyParcel wil samen met ons de nieuwe huisstijl ‘uitpakken’ en presenteren aan het grote publiek. De voornaamste doelstelling voor de deelname aan de webwinkel vakdagen is het ontmoeten van bestaande relaties en het creëeren van meer leads. 

Het idee

Samen met MyParcel zijn we gekomen tot een mooi concept. Natuurlijke displays met planten en vrijwel de hele stand van kartonnen dozen. Een rolstoelvriendelijke stand die voor iedere bezoeker toegankelijk was. Letterlijk en figuurlijk laagdrempelig dus. Grote LED schermen zorgen voor een grootse uitstraling en desks aan alle kanten voor directe aanspraak met onze hosts.

 

Het resultaat

De Webwinkel Vakdagen zijn voor MyParcel als erg positief ervaren. Vrijwel alle doelstellingen zijn behaald: Meer bezoekers en meer leads dan vooraf werd gehoopt.

Wij kunnen ook jouw doelstellingen realiseren!

Daag ons uit en wij komen met een plan op maat.

Meer projecten.

Snippe projecten

Snippe projecten

Snippe projecten.The clientSnippe projects is a tasteful property developer with striking projects. They develop homes that they themselves would like to live in.The questionSnippe projects had the goal to meet existing and new relations and to introduce 2 new real...

Lees meer
Snippe projecten

Snippe projecten

Snippe projecten.De klantSnippe projecten is een smaakmakende projectontwikkelaar met opvallende projecten. Zij ontwikkelen woningen waar zij zelf ook graag in zouden willen wonen.De vraagSnippe projecten had als doel om bestaande en nieuwe relaties te ontmoeten en 2...

Lees meer