MyParcel.
Een fysieke introductie van de nieuwe huisstijl van de pakketservice MyParcel. Op de webwinkel vakdagen pakken we de nieuwe stijl uit!
De klant
MyParcel is een pakket-verzendservice. Een vernieuwend bedrijf uit Hoofddorp. Op een eenvoudige manier en met een paar klikken worden pakketten verzonden en bezorgd. Digitaal en via een webshop is hoe zij zich voornamelijk met de doelgroep verhouden.


De vraag
MyParcel wil samen met ons de nieuwe huisstijl ‘uitpakken’ en presenteren aan het grote publiek. De voornaamste doelstelling voor de deelname aan de webwinkel vakdagen is het ontmoeten van bestaande relaties en het creëeren van meer leads.
Het idee
Samen met MyParcel zijn we gekomen tot een mooi concept. Natuurlijke displays met planten en vrijwel de hele stand van kartonnen dozen. Een rolstoelvriendelijke stand die voor iedere bezoeker toegankelijk was. Letterlijk en figuurlijk laagdrempelig dus. Grote LED schermen zorgen voor een grootse uitstraling en desks aan alle kanten voor directe aanspraak met onze hosts.

Het resultaat
De Webwinkel Vakdagen zijn voor MyParcel als erg positief ervaren. Vrijwel alle doelstellingen zijn behaald: Meer bezoekers en meer leads dan vooraf werd gehoopt.

Michiel van Pauwvliet
Creative Director
Ben je op zoek naar een uniek beursconcept?
Ik denk graag met je mee.